Kako knjigovodstveno – računovodstveni servis može zadovoljiti svoje klijente iz triju država.

Mladolika, lijepa, pametna i vrlo uspješna poduzetnica i direktorica tvrtke D – invoice d.o.o., osim što uspješno plovi u majčinskim vodama ugađajući svim potrebama i željama svoje dvoje djece, jako dobro zna i ugoditi svojim klijentima i usmjeriti ih na pravi put.

Tri koraka koje mora napraviti svaki odličan računovođa vrlo su jednostavna i nimalo komplicirana, no danas kada mnogi gledaju dalje nego što bi trebalo, dogodi se jedan naprijed, dva nazad.

Praćenje trendova

Laura Gergelj naša loyalty članica i uspješna poduzetnica koja se za poduzetništvo odlučila davne 2000. godine studirajući na Fakultetu organizacije i informatike, stvarajući prve programe koji su se počeli intenzivno nuditi i tražiti na tržištu; kao što su programi za izradu plaća, za financijsko i robno poslovanje te osnovna sredstva. Ti malo zahtjevniji programi su bili namijenjeni za državna tijela dok se za male poduzetnike i obrtnike radilo o programima vezne za PC kase i knjigovodstvo za robno i financijsko poslovanje. Već tada se počelo pričati o raznim izvještajima i planiranjima za menadžment te je i tu vidjela priliku koju je i iskoristila, a sve ostalo je povijest. Iako je imala mali prekid od 5 godina, želja za samostalnošću, slobodom i poduzetništvom bila je veća i vraća se u punom stilu s novim idejama i još većom voljom za napretkom. Velika je stvar jedan knjigovodstveni posao proširiti van granica lijepe naše. Zapošljavanjem novih ljudi u doba korone nam definitivno daje naznaku da je pozitivna i postavljena na dobre temelje. Osnovna djelatnost Laurine tvrtke je knjigovodstvo i računovodstvo, no u ponudi su savjetodavne usluge, logističke i menadžerske usluge prvenstveno stranim poduzećima i poduzećima početnicima – ističe gđa Gergelj. Također bave se izradom poslovnih planova i investicijskim studijama, te izrađuju završne račune za tvrtke. Iako se mnogima čini da to i nije nešto posebno, Laura ističe da sve te poslove i usluge rade na engleskom i mađarskom jeziku, što je jedan veliki iskorak u ponudi koja se nudi na našim područjima u sličnim i istim uslugama. Također naglašava da od nedavno usluge nude i na njemačkom jeziku. Sve detalje možete vidjeti na web stranicama koje imaju za hrvatsko i strano tržište.

Što D – invoice čini konkurentnijim od ostalih?

Laura s ponosom naglašava da je ponuda na engleskom, njemačkom i mađarskom jeziku čini konkurentnijom od ostalih tvrtki koje nude usluge knjigovodstva i računovodstva. Naglašava da je sve veći priljev stranih tvrtki na hrvatsko tržište, a kako svi moraju biti obveznici PDV-a jednostavno moraju imati svog knjigovođu ako žele raditi po zakonima i propisima. Napominje da čak i fizičke osobe, vlasnici nekretnina moraju biti u sustavu PDV-a te pruža svoje usluge svima koji se ne snalaze u papirima i brojevima ili ih jednostavno ne vole, jer brojeve se mora voljeti da bi oni voljeli nas. Još jedna stavka koja nas čini konkretnijima od ostalih je to da imamo izuzetno korektan i dobar odnos s djelatnicima, omogućen im je rad od kuće, zapošljavamo vanjske suradnike, a ono na što smo izuzetno ponosni je edukacija koju dajemo našim budućim kolegama tako da bi se i iz ruralnih krajeva mogli baviti računovodstvom od kuće bez bespotrebnog putovanja u veće gradove ili mjesta. Laura Gergelj i tim stručnjaka D – invoice d.o.o. Kako najviše radimo sa stranim klijentima imamo jako puno čudnih i smiješnih upita koji zaista nisu naša domena djelovanja, no mnogi su naučili da knjigovođa treba raditi sve što baš nije činjenica, pogotovo za ugovoreni paušali iznos plaćanja naše usluge. Naravno da pomognemo našim dugogodišnjim klijentima s ekstra savjetom, uputom ili upoznamo s novitetom, no kada nas pitaju kako registrirati automobil ili koje dozvole trebaju za baljenje građevinom, tu povlačimo crtu.

Rad s klijentima i njihovi biseri

Naši klijenti su zaista korektni i dobri i ugodno je raditi s njima, no nekada se dogodi i neki biser, tako je jedan od najvećih da klijent koji posluje u dvije države izjavi da on ne zna što je „dobit“ smije se vesela i šarmantna Laura. Nastavno na bisere Laurinih klijenata, naglašava koje su glavne karakteristike koje bi poduzetnice i poduzetnici trebali imati da bi ostvarili dobru prodaju ili prođu na tržištu svojih usluga i proizvoda. Bitno je da su poduzetni – naglašava Laura i podsjeća da kod poduzetnika nema NE, već samo uvijek DA. Inspiracija je uvijek nezahvalna tema i mnogi nemaju ili ne mogu naći inspiraciju za ne odustajanje od svojih aktivnosti, no Laura je svoju inspiraciju pronašla u sigurnosti i blagostanju koju joj pruža njena tvrtka i ostvarivanje dobiti, te pomoć mladim ljudima koji su završili ekonomsku školu ili fakultet ali nemaju konkretne prakse i ne žive u urbanim sredinama te im je sve teže ostvarivo. Educiranjem mladih ekonomista ili ekonomistica koje su nakon školovanja završile u domaćinstvu s djecom, iako je to predivan i najsretniji posao na svijetu, nekada je dobro osigurati i svoju stabilnost i sigurnost učenjem i dobivanjem konkretnih naputaka kako raditi s klijentom na daljinu ili kako da se zaposle u mojoj tvrtki nakon završene edukacije.

Planovi za budućnost

Laura ima velike planove i vrlo brzo ostvarive jer cilj od 150 klijenata u ovoj korona godini samo što nije ostvaren i nekoliko mjeseci ranije. Također je želja otvoriti ured u Pečuhu s radnicima, a najveća želja je ostvariti novi blok webinara o poduzećima početnicima u Hrvatskoj koji će naučiti od kuda i kako krenuti. Iako zakoni kažu da neke kategorije poduzetnika ne trebaju imati knjigovodstvo, u praksi je to bitno drugačije od teorije – naglašava Laura.

„Zašto ste postali članica Loyalty programa“

Osim što je bitno imati dobrog knjigovođu koji zna u svako doba dana i noći što je novoga i koji zakon je trenutno aktualan i koji propis bi nam mogao zadati glavobolju Laura ističe da je izuzetno bitno povezivati se s ostalim poduzetnicima u svrhu ostvarivanje buduće suradnje i izmjene iskustva. Upravo je to razlog pridruživanja u Centar poduzetnica gdje sam upoznala snažne i jake žene te sam ostvarila suradnju s ostalim loyalty članovima koji su mojoj tvrtki pomogli konkretno oko izrade web stranice. Također bi drage volje preporučila svima koji se dvoume oko učlanjivanja da to naprave jer mogućnosti su raznolike i velike kada je više glava na kupu. Ostali smo dužni ona tri koraka kako zadovoljiti klijenta. Jedan je stručnost, drugi je pozitiva i treći je predanost klijentu – s ponosom naglašava svoje kvalitete naša loyalty članica Laura Gergelj.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp